16/10/2018

Een dag in het leven van onze backoffice specialist Jessica

Jessica is één van onze backoffice specialisten. Dat ze ooit in de flexbranche terecht zou komen, had ze zelf eigenlijk niet gedacht. Ze volgde een opleiding richting bloemdesign en had een aantal jaar haar eigen bloemenwinkel. Hier kon ze helaas niet het resultaat mee behalen waar ze voor ging en toen ze via via van Flexhub hoorde, had ze wel zin in deze nieuwe uitdaging. Het administratieve werk was haar natuurlijk niet helemaal vreemd, want bij een eigen winkel komt ook heel wat kijken. Verder volgde ze een aantal trainingen en start ze binnenkort met een opleiding om de klanten van Flexhub nog beter van dienst te kunnen zijn.

Mijn dag als backoffice specialist

“Net als bij mijn collega’s is voor mij geen dag hetzelfde. Een echte dag beschrijven is dan ook heel lastig. Het hangt met name af van de vragen die klanten stellen. Die bepalen vaak grotendeels mijn dag.” Jessica fungeert namelijk als vraagbaak voor klanten en werknemers. Vragen die ze niet direct kan beantwoorden, zoekt ze samen met haar collega’s uit. Verder is ze o.a. verantwoordelijk voor verloning, uitbetaling van ziektegeld, verschillende controles en kredietchecks.

Werken bij Flexhub

“Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Flexhub. Met name het klantcontact vind ik erg leuk. Je bouwt ook echt een band met klanten en werknemers op. Verder vind ik het werk uitdagend en is het heerlijk afwisselend.
Ook binnen het Flexhub-team heb ik het goed naar mijn zin. Het is een gezellig en jong team en er is ruimte om te doen waar je goed in bent. Samen vormen we zo een sterk team.”

De toekomst

“Ik ben natuurlijk nog maar net begonnen en zal de komende tijd nog veel moeten leren. Dat houdt het werk erg uitdagend. In de toekomst zou ik me nog wel wat meer willen richten op klantcontact, wellicht in de functie van relatiebeheerder. Maar voorlopig ben ik erg tevreden met mijn huidige functie.”

Deel artikel